Obchodní podmínky
Originální dálkový ovladač
pouze takto označený dálkový ovladač je originální (tzn. přímo od výrobce daného zařízení). Je nabízen jako náhradní díl ke konkrétnímu přístroji přímo výrobcem.
Náhradní dálkový ovladač
takto označený dálkový ovladač nikdy není originální (jedná se o náhradu za originální ovladač). Takový ovladač může vypadat stejně nebo podobně jako originál, ale jedná se ovladač, který nevyrábí výrobce přístroje.
Replika ovladače
Mají stejný vzhled jako originální ovladač, ale jsou vyráběny jinými výrobci než přístroj. Replika = kopie originálu. Jejich výhodou je o dost nižší cena než v případě originálního ovladače.
Náhradní dálkový ovladač jiného vzhledu
Jedná se většinou o programovatelný dálkový ovladač, který má jiné rozložení tlačítek než originální ovladač, ale funkce jsou totožné jako u originálního ovladače. Výhodou je nižší cena ovladače a také možnost "naprogramovat" ovladač až na 4 další zařízení (např. TV, DVD, SAT, AUX).
Poznámka: Náhradní dálkové ovladače mohou mít podobný nebo také zcela jiný vzhled než originální ovladač. Tato informace je uvedena u každé konkrétní položky zboží v e-shopu. Funkčnost je totožná s originálním ovladačem.
Základní údaje
Provozovatel obchodu: EMERX team s.r.o.
Sídlo společnosti: Těšínská 204 Albrechtice 73543
Zapsána: C 35988 vedená u Krajského soudu v Ostravě
Bankovní spojení:
2501252782 / 2010
Telefonní kontakt: +420608731174 e-mail: info@emerx.cz
EVIDUJEME TRŽBY V EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
1. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.emerx.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník v postavení spotřebitele). Provozovatelem internetového obchodu je společnost EMERX team s.r.o. IČO: 28635728. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
- Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
2. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který je podnikatelem.
Kupující - spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná
Kupující – podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání souladu s § 420 Občanského zákoníku.
Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem. Dále se pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem nepoužijí ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem (Díl 4 Občanského zákoníku), zejména potom ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku). Pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem se výslovně vylučuje ustanovení § 1924 Občanského zákoníku; kupující - podnikatel nemá nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při reklamaci. Kupující – podnikatel dále nemá nárok na náhradu škody, která byla způsobena vadným výrobkem v souladu s § 2943 Občanského zákoníku, bezvadným výrobkem, při montáži nebo instalaci výrobku či jakkoli jinak v příčinné souvislosti s výrobkem.
Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována v souladu s příslušnými právními předpisy za účelem jejího úspěšného splnění, a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.
Dodací lhůty
Zboží, které máme skladem a je objednáno do 13.00 odesíláme v den objednání. Pokud zboží není skladem budeme Vás o termínu dodáni informovat telefonicky nebo emailem. Informaci o tom, zda je či není zboží skladem Vám rádi sdělíme telefonicky nebo e-mailem.
Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. U objemnějších zásilek také zboží uvnitř balení. V případě, že obal (nebo zboží) je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty.
Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.
Kupující určí v objednávce, jakým způsobem a kam si přeje zboží dodat.
Způsoby platby a doručení zboží
- Na dobírku
- Bankovním převodem
- Hotově na adrese dodavatele
- Bankovním převodem s vyzvednutím na adrese dodavatele
Na dobírku
Zásilky zasíláme prostřednictvím dopravní služby PPL nebo Českou poštou (doporučený dopis). Zboží Vám bude předáno osobně do vlastních rukou druhý den po odeslání v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Cena za doručení tkz. do ruky je prostřednictvím dopravce GLS je 95 Kč s DPH. Při zaslání Českou poštou je cena dobírky 121 Kč. Cena zahrnuje všechny přidružené poplatky (balné, recyklační poplatek, atd.)
Platba předem
Při platbě předem na účet použijte jako variabilní symbol číslo objednávky, které Vám přijde na Váš email. Cena dopravy je v tomto případě od 50 Kč s DPH (v rámci ČR , dle zvoleného dopravce a způsobu platby.). Údaje, potřebné pro platbu, Vám budou také zaslány na Váš email, který jste zadali při zpracování objednávky.
Zásilka Vám bude odeslána až po přijetí celkové částky za zboží na náš účet. Obvykle tento převod trvá 3-5 pracovních dnů. Po přijetí platby Vás budeme obratem kontaktovat a zboží Vám bude do 24 hodin odesláno přepravní službou PPL (viz. bod 1).
Hotově na adrese dodavatele
Pokud si přejete zboží vyzvednout osobně, kontaktujte náš sklad na tel. čísle +420 704 182 412 Dohodnete se na vhodném termínu předání zboží. Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit osobně na adrese Těšínská 204, Albrechtice u Českého Těšína, 735 43.
Platba předem s vyzvednutím na adrese dodavatele
Objednávku můžete také uhradit převodem předem na účet a zboží si převzít osobně na adrese Těšínská 204, Albrechtice u Českého Těšína, 735 43. Je opět nutná telefonická domluva ohledně termínu a času předání. Kontaktujte náš sklad na tel. čísle +420 704 182 412.
Internetové objednávky
O úspěšném vytvoření objednávky budete informování na konci objednávkového procesu textem „Objednávka byla přijata“. V zápětí Vám bude na Váš email doručeno potvrzení a rekapitulace objednávky s dalšími potřebnými informacemi. Pokud Vám potvrzení objednávky nepříjde, je možné, že jste zadali chybnou emailovou adresu, nebo jste objednávku nedokončili. V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Telefonické objednávky
Objednávku lze učinit také telefonicky. +420 704 182 412 Cena hovoru se řídí vašim tarifem.
Platnost cen
Aktuální ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek včetně DPH.
Pokud není v detailu zboží (popisu zboží nebo v názvu) uvedeno jinak, jedná se o cenu za 1 ks zboží.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Nabídka zboží vystaveného na www.emerx.cz platí do vyprodání zásob. Cena je platná v době objednání.
Zálohy na zboží
Pokud pro Vás budeme objednávat větší množství zboží u výrobce, budeme na toto zboží požadovat zálohu ve výši 50% z ceny zboží.
Záruční podmínky a daňový doklad (Doba pro uplatňení práv z vadného plnění)
Na veškeré produkty z naší nabídky je poskytována záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním výrobku, mechanickým poškozením vinnou zákazníka, vniknutím cizích látek (voda, prach atd.) a na vady vzniklé vyšší mocí (úder blesku, přepětí atd.)
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Na žádost kupujícího je prodávající povinen vystavit potvrzení v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.
Kupující by měl před prvním použitím prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Pokud je zjištěno poškození, prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
- právo na bezplatnou opravu zboží
- právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat.
- Právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat
- Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.
Reklamace
O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím písemně nedohodne na delší lhůtě. Marné uplinutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí
Práva z odpovědnosti za vady ( reklamce) se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
Reklamované zboží může zákazník zaslat na adresu prodejce.
EMERX team s.r.o.
Těšínská 204
Albrechtice 73543
Pokud máte nějaký dotaz ohledně reklamace, napište nám na info@emerx.cz nebo zavolejte na +420608731174
Protokol o reklamaci/vrácení zboží (stáhnout)
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. ( Zboží zasílejte pouze Českou poštou jako doporučený dopis. )
V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry údajům uvedeným v dokumentaci
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou a použitím výrobku v rozporu s běžným užitím
- poškozením přírodními živly, či násilným poškozením
- poškozením nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami užívání
- poškozením vzniklým zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo poškozením účinky přepětí
- na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- zasláním chybně zabaleného dílu nebo nevyužitím jeho ochranných transportních prvků.
Právo odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem
V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14.den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.
Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí.
Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Formulář pro odstoupení od smlouvy odešlete prosím mailem na info@emerx.cz a následně přibalte ke zboží. Pokud žádáte o vrácení peněz, uveďte číslo účtu pro vrácení částky. Dále nám zašlete kopii dokladu o zaplacení poštovného, toto vám bude také vráceno. ( Zboží zasílejte pouze Českou poštou jako doporučený dopis. ) Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy pak odešlete zboží na adresu EMERX team s.r.o. Těšínská 204 Albrechtice 73543
Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) Neposílejte zboží na dobírku. ( Zboží zasílejte pouze Českou poštou jako doporučený dopis. )
Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jaký jste použil při platbě za zboží, nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Protokol o reklamaci/vrácení zboží (stáhnout)
Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Storno objednávky
Prodávající má právo stornovat objednávku v těchto případech:
- Zboží bylo již vyprodáno a není možné ho zajistit
- Dodavatel výrazně změnil cenu zboží
Poškození zboží při dopravě
Při přebírání od dopravce si vždy zboží řádně zkontrolujte, pokud se zjistí poškození, dopravce sepíše hlášení.
Osvědčení
Naše společnost plní povinnost zpětného odběru elektrozařízení a elektroodpadu:
Registrace zákazníka
Registrací do internetového obchodu www.emerx.cz zákazník souhlasí se zasláním krátkého dotazníku "Ověřeno zákazníky" od Heuréky (http://overeno.heureka.cz/). Ověřeno zákazníky je nová služba Heureky, která zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu.
Potvrzením souhlasu s obchodními podmínky zákazník souhlasí se zpracováním osobních údaju dle zákona č. 101/2000 Sb. a se zasíláním obchodních sdělení maximálně 1x za 14 dní.
Změny všeobecných obchodních podmínek a reklamačních podmínek jsou vyhrazeny.Pokud potřebujete další informace a upřesnění kontaktujte nás na emailu: infoemerx.cz
o výměnu stejneho ovladače LG magic TV Děkuji.
chtěl bych vrátit ovladače v termínu 14 dní.
Jakým způsobem to mám udělat ?
Děkuji.
Dobrý den ,
chtěla bych vrátit ovladač.
Jakým způsobem je to možné?
Díky
Dodáváte zboží mimo Českou republiku do Srbska?
objednal (c.objednavky 777245520) som si u vas dialkovy ovladac DIZIPIA a namiesto neho som dostal ovladac. Predator. Ziadam o vymenu ovladacov a dodanie uz zaplateneho dialkoveho vladaca.DIZIPIA.
s pozdravom,
Juraj Satko (00421/915725402)
Výměnu jsem schopný provést sám. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Putnocký
peter.putnocky@tiscali.cz
Z důvodu špatného výběru zboží prosím o stornování objednávky č.296060546
Děkuji za kladné vyřízení. S pozdravem Libuše Máková
Můžete, prosím, změnit počet kusů. Nebo musím stornovat objednávku a vystavit novou? Napište
h.nekolova@setnam.cz nebo zavolejte na tel. 739005567